Let op! Deze instructies zijn alleen van toepassing op kantoren aangesloten bij VBO, Vastgoedpro, VGM NL of ongebonden kantoren.
Wanneer je een melding krijgt dat je opgegeven wachtwoord incorrect is, heeft dat waarschijnlijk een van de volgende oorzaken.
- Verkeerde registratie van gebruikersnaam of wachtwoord in wachtwoorden-optie van je browser
Een mislukte inlogpoging ontstaat vaak door oude, incorrect opgeslagen wachtwoorden. Ook kan het voorkomen dat bij het opslaan van een wachtwoord een e-mailadres is opgeslagen als gebruikersnaam: een e-mailadres is nooit de gebruikersnaam voor funda desk. Ga naar de wachtwoordinstellingen voor je browser en verwijder de opgeslagen wachtwoorden. Zie ook de uitleg voor Chrome, Firefox, Edge of Safari. - Incorrect opgeslagen browsegegevens
Een mislukte inlogpoging kan ontstaan door andere bewaarde data. Dit verhelp je door je cookies en browsegegevens (cache) te wissen binnen je browser. Zie ook de uitleg voor Chrome, Firefox, Edge of Safari. - Spatie meegekopieerd
Bij het kopiëren van je wachtwoord kan een extra spatie zijn meegekopieerd, waardoor je wachtwoord niet correct is. Kopieer nogmaals het wachtwoord zonder spatie, via het oog-icoon controleer je de ingave.
Nog steeds problemen met inloggen?
Neem contact met ons op via e-mail of telefonisch via 020 561 82 29.