Het wijzigen van gegevens van een kantoormedewerker doe je via de optie ‘Kantoor’ in funda desk:
- Ga binnen funda desk naar de menubalk en kies voor de optie ’Kantoor’.
- Klik rechtsboven op ‘Funda in business’.
- Scrol naar de kop ‘Medewerkers’ en klik bij de betreffende medewerker aan de rechterkant op het potloodicoon.
- Kies voor ‘Uploaden’ bij de optie ‘Avatar’ om de pasfoto van de medewerker te veranderen, selecteer daarna een bestand op je computer.
- Kies voor ‘Uploaden’ bij de optie ‘Avatar’ om de pasfoto van de medewerker te veranderen, selecteer daarna een bestand op je computer.
- Wijzig andere gegevens door in het invulveld te tikken. Wanneer je een functietitel wijzigt en een keuze maakt voor assistent-, kandidaat- of NVM makelaar, dan vragen wij je om het VastgoedCert registratienummer van de medewerker in te vullen.
- Klik op de oranje knop ‘Opslaan’.
- Wijzig de volgorde van de medewerkers door helemaal rechts van de medewerker te klikken op de vijf horizontale streepjes en deze naar beneden of boven te slepen.
Registratie bij NVM en Vastgoedcert
Wanneer je een assistent-, kandidaat- of NVM makelaar wijzigt, geef je ook een VastgoedCert registratienummer op. Krijg je een melding dat het ingegeven nummer onjuist is? Controleer het op vastgoedcert.nl. Als het nummer bij Vastgoedcert juist is, controleer dan of de medewerker in het NVM-portaal staat. Lees hier hoe je als beheerder een medewerker toevoegt in het NVM-portaal.
Kun je alsnog niet de medewerker wijzigen? Neem contact op met funda via 020 561 82 29 of de NVM ledenadministratie op 030 608 51 85.
Iedere nacht ontvangt funda een update van de registratienummers vanuit de NVM. Wijzigt de NVM vandaag een registratienummer, dan kun je morgen het nummer invoeren in funda desk.