Funda verstuurt facturen digitaal. Dit is niet alleen beter voor het milieu, ook heeft u snel de factuur binnen.
U ontvangt uw factuur als pdf per mail en kunt ‘m eventueel uitprinten voor uw administratie. Daarnaast vindt u een overzicht van al uw facturen in funda desk. Hiervoor kiest u in funda desk voor de optie 'Administratie en vervolgens op de suboptie 'Facturen'.
Pas uw gegevens aan
We adviseren om te controleren of de factuur gericht is aan de juiste persoon en u de factuur op het juiste e-mailadres ontvangt. Dit kunt u aanpassen in funda desk. Verandert u niets dan verzenden we de facturen naar het e-mailadres dat bij ons bekend is.
Uw factuur per post ontvangen?
Mocht u toch liever facturen per post willen ontvangen, dan kunt u dit aangeven in funda desk:
- Ga in funda desk naar het icoon met het tandwiel (rechtsboven op de pagina).
- Kies op de volgende pagina voor de tab 'Betaalgegevens'.
- Klik bij ‘Factuuradres’ voor de witte knop bewerken.
- Selecteer het vinkje bij ‘Ja, stuur al mijn facturen per post’.
- Klik op de oranje knop ‘Opslaan’.
Voor facturen per post rekent funda € 2,50 per factuur aan administratiekosten.
Vragen
Heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op via debiteuren@funda.nl of bel 020 561 82 00.