- Kies in funda desk in de menubalk voor de optie ‘Kantoor’.
- Scroll naar de kop ‘Medewerkers’ en klik onderaan het blok op de button ‘+ Medewerker toevoegen’.
- Klik op ‘Uploaden’ bij de optie ‘Avatar’ om een pasfoto van de medewerker toe te voegen.
- Selecteer een bestand op je computer.
- Snijd eventueel de foto bij. Valt de pasfoto buiten het kader of wil je inzoomen op de foto? Scroll dan met je muis op de foto om deze te vergroten of te verkleinen.
- Vul de overige gegevens in zoals de functietitel. Wanneer je bij functietitel kiest voor Assistent-, Kandidaat- of NVM-makelaar dan vragen wij je om het VastgoedCert registratienummer van de medewerker in te vullen.
- Klik op de oranje knop ‘Toevoegen’.
- Wijzig eventueel de volgorde van de medewerkers door helemaal rechts van de medewerker te klikken op de drie horizontale streepjes en deze naar beneden of boven te slepen.
Registratie bij NVM en Vastgoedcert
Wanneer je een assistent-, kandidaat- of NVM makelaar toevoegt, geef je ook een VastgoedCert registratienummer op. Krijg je een melding dat het ingegeven nummer onjuist is? Controleer het op vastgoedcert.nl. Als het nummer bij Vastgoedcert juist is, controleer dan of de medewerker in het NVM-portaal staat. Lees hier hoe je als beheerder een medewerker toevoegt in het NVM-portaal.
Kun je alsnog niet de medewerker wijzigen? Neem contact op met funda via 020 561 82 29 of de NVM ledenadministratie op 030 608 51 85.