- Waarom staat mijn object nog niet online?
- Er is een storing bij mijn invoerpartner, wat kan ik doen?
- Wat moet ik doen als mijn object niet in funda desk staat?
- Waarom staat mijn object lager op funda?
- Wat zijn de specificaties voor de foto's?
- Hoe plaats ik een woning op funda Europa?
- Welke keuzes heb ik voor het moment van plaatsing?
- Kan ik een object op funda (in business) aanmelden zonder definitief energielabel?
- Laat funda nog steeds geen energielabel zien voor monumenten?
- Geldt het nieuwe energielabel ook voor funda in business?
- Blijven reeds aangemelde objecten zonder definitief energielabel na 1 januari 2022 op funda staan?
- Kan ik mijn bestaande objecten zonder definitief energielabel wijzigen / afmelden na 1 januari 2022?
- Wat moet ik doen om op funda (in business) te plaatsen?
- Mijn foto’s zijn nog niet zichtbaar, hoe komt dat?
- Hoe upload ik een brochure?
- Hoe meld ik een grenswoning aan?
- Wanneer toont funda een grenswoning bij de resultaten?
- Hoe kan ik de coördinaten van het object doorgeven?
- Hoe kan ik contact opnemen met de Customer Service van funda?
Ik heb een vraag over zoeken of verkopen op funda
Objecten invoeren
Komt u er zelf niet uit of staat uw antwoord er niet tussen?
Neem contact met ons op
Mailen
Binnen 1 werkdag een reactie