Als een klant zijn of haar account niet direct activeert, kan dit op een later moment problemen geven bij het schrijven van een beoordeling. Wanneer het account niet actief is op het moment dat de woning als verkocht is gemeld, wordt de beoordelingsoptie niet zichtbaar.
In dat geval kunt u het best de huidige koppeling verbreken en opnieuw instellen:
- Ga bovenaan funda desk naar de optie ‘Aanbod’ en klik vervolgens op de tab ‘Verkocht’ of tik een locatie rechtsboven in de zoekbox.
- Klik het object aan.
- Kijk rechtsboven naar de status van de klant. Staat hier dat het account nog niet is geactiveerd? Klik dan op ‘Verkoper deselecteren’.
- Klik op de gele knop ‘Verkoper deselecteren’.
- Klik op ‘Verkoper uitnodigen’
- Voeg het e-mailadres opnieuw toe.
- Klik op ‘Opslaan’.
Het is belangrijk dat de klant eerst het nieuwe funda-account activeert en daarna pas een beoordeling probeert achter te laten.
Vragen?
Neem contact met ons op via 020 561 82 29.