Het wijzigen van een kantoormedewerker doet u via de optie kantoor in funda desk:
- ga binnen funda desk naar de menubalk en kies voor de optie kantoor
- ga iets naar onderen naar de kop 'Medewerkers' en klik bij de betreffende medewerker aan de rechterkant op het potlood icoon
- wilt u de pasfoto wijzigen? Kies dan voor 'Uploaden' bij de optie 'Avatar' om de pasfoto van de medewerker te veranderen, selecteer daarna een bestand op uw computer
- snijd eventueel de foto bij. Valt de pasfoto buiten het kader of wilt u inzoomen op de foto? Scroll dan met uw muis op de foto om deze te vergroten of te verkleinen
- wijzig andere gegevens zoals de functietitel. Wanneer u een functietitel wijzigt en een keuze maakt voor assistent-, kandidaat- of NVM makelaar dan vragen wij u om het VastgoedCert registratienummer van de medewerker in te vullen.
- klik op de oranje knop 'Opslaan'
- wijzig eventueel de volgorde van de medewerkers door helemaal rechts van de medewerker te klikken op de vijf horizontale streepjes en deze naar beneden of boven te slepen
Registratie bij NVM en Vastgoedcert
Wanneer u een Asisstent Makelaar, Kandidaat Makelaar of NVM Makelaar toevoegt dan geeft u tevens een VastgoedCert registratienummer op. Krijgt u een melding dat het ingegeven nummer onjuist is? Controleer dan op vastgoedcert.nl het nummer. Is het nummer bij Vastgoedcert juist en kunt u alsnog niet de medewerker toevoegen? Neem dan contact op met funda via onderstaande gegevens of de NVM ledenadministratie om uw registratie na te laten kijken.
Iedere nacht ontvangt funda een update van de registratienummers vanuit de NVM. Wijzigt de NVM vandaag een registratienummer, dan kunt u morgen het nummer invoeren in de funda desk.