Contactmogelijkheden kun je beheren – en dus ook wijzigen – bij de instellingenpagina.
- Ga naar funda desk en klik rechtsboven op het icoon met het tandwiel.
- Klik op de volgende pagina op de derde tab: ‘Contactvoorkeuren’.
- Klik bij het tweede blok, ‘Contactmogelijkheden voor uw aanbod’, op de witte knop ‘Bewerken’.
- Geef bij ‘Reacties op uw aanbod’ aan of je een contactformulier wilt aanzetten. Kies hiervoor ‘Mogelijk’. Daarmee ontvang je contactaanvragen in funda desk en per e-mail.
-
Klik bij ‘Bezichtigingsaanvragen’ op de optie 'Mogelijk’ als je wil dat gebruiker een bezichtigingsaanvraag aanvraagt via funda of funda in business.
Als je deze optie selecteert, kun je de dagen aangeven waarop je bezichtigingen kunt inplannen.
Je ontvangt van gebruikers een mail met het gewenste bezichtigingsmoment. Je dient uiteraard de bezichtiging nog wel te bevestigen aan de klant. -
Geef bij ‘Brochure-aanvragen’ aan of gebruikers brochures kunnen downloaden.
Er zijn vier opties:Niet mogelijk
Funda toont geen optie om de brochure op te vragen.
Direct Downloaden
Funda toont een link om direct de brochure te downloaden. Deze optie is het populairst onder gebruikers.
Registratie met automatische verzending
Een gebruiker vult contactvelden in, funda stuurt automatisch de toegevoegde brochure via e-mail aan de gebruiker. Je krijgt een mail met de gegevens van de gebruiker.
Registratie met handmatige verzending
Een gebruiker vult contactvelden in, je stuurt zelf de brochure toe na het ontvangen van een mail met de gegevens van de gebruiker. - Klik op de oranje knop ‘Opslaan’.
Binnen een paar uur toont funda bij al jouw objecten de gekozen contactopties.