Inloggen met een persoonlijk NVM-account kan alleen als dit door de hoofdgebruiker voor jou is aangemaakt in het NVM-ledenportaal. Alleen dan ontvang je op je eigen mobiele telefoonnummer of e-mailadres een verificatiecode. Mocht je mobiele telefoonnummer en/of e-mailadres gewijzigd zijn, dan kun je zelf de gegevens wijzigen in het NVM-ledenportaal:
- Log in op het NVM-ledenportaal.
- Ga rechtsboven naar de blauwe knop ‘NVM profiel’.
- Ga naar de optie ‘Persoonlijk profiel’.
- Klik op het tabblad ‘Persoonlijke informatie’.
- Ga aan de onderkant van de pagina naar het veld ‘telefoonnummer’.
- Vul je mobiele telefoonnummer in als je de verificatiecode per sms wil ontvangen. Wil je de verificatiecode per e-mail ontvangen, laat dan het veld voor je mobiele telefoonnummer leeg.
- Sla de wijziging op.
Let op! Heb je niet de beschikking over een eigen mobiel telefoonnummer? Dan is het aan te raden dit veld leeg te laten en de verificatiecode op je e-mailadres te ontvangen.
Vragen?
Neem contact op met de NVM-ledenadministratie: 030 608 51 85.